ميكسر صنعتی افقی

  • نوار نقاله صنعتی
  • خط تولید پودر شوينده
  • دستگاه پرکن بسته بندی
  • ماشين صنعت سليمی اذر
نوار نقاله صنعتی

نوار نقاله صنعتی

با بکارگیری نوار نقاله صنعتی می توان بسیاری از مواد را به فضاهایی مانند زیر زمین یا ارتفاع بالا مانند سقف حمل نمود .

نوار نقاله صنعتی میزان حوادث را کم کرده و از رفتن کارگر به نقاط خطرناک از نظر بلندی ارتفاع ، بدی هوا و … جلوگیری می کند .

مقاومت نوار نقاله صنعتی در برابر سایش در یک نوار نقاله صنعتی از عوامل اصلی تعیین کننده طول عمر آن است .

نیروی کششی تسمه نقاله در نوار نقاله صنعتی در مکان هایی که اشیای برنده و تیز مانند، آهک، شن و ماسه حمل و نقل می شوند اهمیت بسزایی دارد.

یک تسمه نقاله (conveyor belt) در واقع وسیله یا جزء حمل‌کنندهٔ یک سامانه انتقال مواد تسمه ای می‌باشد (که اغلب این سامانه به صورت خلاصه تسمه یا نوار نقاله نامیده می‌شود). سامانه انتقال مواد تسمه ای که کانوایر تسمه ای هم گفته می‌شود یکی از انواع متعدد سامانه‌های نقاله ای می‌باشد. یک سامانه انتقال نقاله ای از دو یا چند قرقره (گاهی اوقات از آن‌ها به عنوان درامز یا طبلک یاد می‌شود) تشکیل شده‌است به همراه یک حلقه بی پایان از تسمه یا نواری که مواد را حمل می‌کند و به دور آن‌ها می‌چرخد.

نوار نقاله چیست؟

با ماشین سازی سلیمی همراه باشید تا در ادامه به توضیح این بخش بپردازیم . سیستمهای تسمه نقاله دستگاه‌های هست که به صورت مکانیکی کار میکنند  که اجسام را حمل می‌کنند و در تمام کاربردهای تولید مواد غذایی ؛ بسته بندی و غیره … رایج هستند. نوار نقاله در اکثر صنایع حمل و نقل مواد برای جابجایی مواد فله یا بسته ها استفاده می شود.در ادامه به معرفی انواع نوار نقاله میپردازیم

 

        انواع نوار نقاله

    1. نوار نقاله ساده
    2. نوار نقاله زنجیری
    3. نوار نقاله ناودانی
    4. نوار نقاله مغناطیسی  
  1.  
  2. ساختمان نوار نقاله

    1. سیستم هدایت
    2. سیستم پاکسازی
    3. سیستم متحرک انتقال نیرو
    4. سیستم خروج و تخلیه بار
    5. سیستم بارگذاری
اطلاعات بیشتر
ماشين صنعت سليمی اذر مفتخر است به عنوان تولید کننده و وارد کننده ماشین آلات صنعتی و خطوط تولیدی به ارائه خدمات علمی در زمینه واردات و بازرگانی و عقد قرارداد های بین المللی همچنین دریافت نمایندگی و ارائه مشاوره بازرگانی خارجی به شرکت های بازرگانی واردات و صادرات بپردازد.
×