یکی از ویژگی های میکسر پر کن کاشی، شکل افقی آن است. این شکل باعث می شود که مواد اولیه به صورت یکنواخت در دستگاه مخلوط شوند و ترکیب صحیحی از مواد حاصل شود. همچنین با این شکل، میکسر پر کن کاشی به صورت خودکار قالب های کاشی و سرامیک را پر می کند و این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. همچنین این دستگاه دارای حجم بزرگی است که به تولید حجم بالای کاشی و سرامیک کمک می کند.

میکسر افقی  یکی از پر کاربرد ترین وسیله در صنعت دامپروری و کشاورزی می باشد که تنوع بسیار زیادی دارد.
همچنین موجب رونق کسب و کار در این دو صنعت شده است در میان انواع میکسر می توان به میکسر افقی  اشاره نمود.
در ادامه به این سوال که ویژگی هایمیکسر افقی چیست؟

میکسر افقی
پاسخ داده می شود که شامل موارد زیر می باشد.
اولین چیزی که در دستگاه افقی مورد توجه زیادی قرار می گیرد تیغه آن است علاوه بر اینکه تعداد تیغه ها زیاد است بسیار تیز است و عملکرد بسیار خوبی دارد به گونه ای که مواد مابع و جامد را به ردحتی میکس می کند.
از دیگر ویژگی آن شکل ظاهری آن می باشد میکسر افقی داردی دهانه باز و بزرگی است و همچنین بدنه آن بسیار قدرتمند است که موجب می شود خوراک دام کاملا پودر شود.
یکی از ویژگی که این دستگاه دارد این است که به صورت مارپیچی عمل می کند همین عمل راندمان کار را بسیار زیاد می کند و سرعت عمل در این کار بسیار زیاد می شود در زمان و هزینه بسیار صرفه جویی می شود.
این میکسر قدرتمند محبوبیت زیادی در صنعت ماشین آلات دارد.

میکسر افقی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از وسایلی که در صنعت دامداری و دامپروری نقش پر رنگی داردمیکسر افقی است که ویزگی ها و مشخصات منحصر به فردی دارد.
در ادامه این مطلب به این سوال که میکسر افقی  چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ پاسخ داده می شود.
دستگاه افقی به خاطر محور چرخنده ای که که به صورت افقی به کار برده شده است به این نام شهرت پیدا کرده است.
دسنتگاه میکسر انواع متفاوتی دارد که به صورت ساده و یا پدالی نیز کارایی دارد. این دستگاه چون به صورت مارپیچی خوراک دام را مخلوط و ریز می کند طی مدت کوتاه تری این کار را انجام می دهد به همین خاطر گزینه بسیار عالی می باشد.
این دستگاه اندازه های متفاوتی دارد و از جنس آهن و استیل درست می شود که با توجه به نیاز و همچنین نوع کاربرد این انتخاب سلیقه ای می باشد.
این دستگاه برای مخلوط کردن خوراک دام طیور از جمله: علوفه های خشک و دراز، املاح معدنی، مواد پروتئینی و ویتامین ها را با هم مخلوط کرده و سپس مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد اساسی دارد.

 

انواع مختلف میکسر ها

 

میکسر مرغداری 500 کیلویی 🥇 - فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP

در صنعت دامداری دستگاه های مختلف پیشرفت چشم گیری داشته است و افراد با استفاده بهینه از این دستگاه این شغل راحتی بیشتری را در پی دارد همچنین نیروی انسانی کمتری به کار برده می شود.
افراد زیادی از وجود میکسر اطلاع کافی ندارند و در ادامه به انواع آن اشاره می کنیم، از جمله مهمترین نوع میکسر را می توان به میکس افقی اشاره نمود که بسیار کار را آسان تر می کند.
این دستگاه با کیفیت دارای موتور و محور چرخنده است و برای مصارف زیاد آن‌‌‌ را انتخاب می کنند چون از نظر موتور نیز بسیار عالی شده است.
میکسر عمودی نیز سرعت عمل خوبی دارد ولی باید مقدار کمی علوفه را برای آن در نظر بگیرند‌ چون سریع داغ می شود و به موتور اسیب جدی وارد می شود‌. میکسر غلطانکی که نیز همانند میکسر زنجیره ای است. انواع میکسر ها مزیت های مختلفی دارند که در این مطب گنجانده نمی شود..